شناسهٔ خبر: 55481291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیته امداد خوسف خبر داد:

حمایت ۱۴۸ حامی از ۳۱۱ یتیم خوسفی

چاجی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد ۱۴۸ حامی، حمایت از ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفتند.

صاحب‌خبر -

«محمدرضا چاجی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در طرح نذر قربانی کمیته امداد که در ایام عبد قربان برگزار شد با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری سه هزار و 431 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش پنج میلیارد و 778 میلیون و 860 هزار ریال جمع آوری شد.

 

رئیس کمیته امداد خوسف با بیان اینکه این مقدار گوشت بین مددجویان شهرستان توزیع شد، افزود: همچنین در روز عید سعید غدیر خم تعداد هشت هزار و 280 پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و 974 میلیون و 400 هزار ریال با کمک خیرین، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری طبخ و توزیع شد.

 

وی از اجرای طرح «اطعام حسینی- احسان حسینی» در ایام محرم خبر داد و گفت: عزاداران مومن و نیکوکار می‌توانند به نیت سلامتی خود و خانواده و همچنین آمرزش اموات با مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان همراهی کنند.

 

رئیس کمیته امداد خوسف در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد 148 حامی، حمایت از 311 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته اند، افزود: این تعداد حامی بیش از هفت میلیارد و  423 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده اند.

 

 

 

پایان پیام/575

نظر شما