شناسهٔ خبر: 55231496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

احمدی صدر خبر داد

افتتاح یک مرکز با ظرفیت ۱۵۰ نفر ویژه کارتن‌خواب‌های دارای زخمِ باز

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: یک مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی با ظرفیت ۱۵۰ نفر ویژه کارتن‌خواب‌های منع پذیرش گه دارای زخم باز هستند فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاح ۶ مرکز یاورشهر (ویژه آسیب دیدگان اجتماعی، معتادان متجاهر و زخم باز) امروز شنبه یکم مرداد ماه سال جاری با حضور برخی از مسئولان شهرداری تهران برگزار شد.

احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در این مراسم اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از ۶ مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی هستیم و نگاه ما این است که این افراد را مثل اعضای خانواده خود ببینیم.

وی تصریح کرد: یک مرکز نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی با ظرفیت ۱۵۰ نفر ویژه کارتن‌خواب‌های منع پذیرش گه دارای زخم باز هستند فعالیت خود را از امروز آغاز می‌کند.

مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: همزمان با راه‌اندازی مراکز یاورشهر در شهر تهران نسبت به توانمندسازی و حرفه‌آموزی این افراد هم توجه می‌شود.

احمدی صدر خاطرنشان کرد: مرکز یاورشهر برای افراد بالای ۶۵ سال با ظرفیت ۵۰۰ نفر، یاورشهر ۲ برای افراد زیر ۱۸ سال با ظرفیت ۱۰۰ نفر، یاورشهر ۳ برای افراد با زخم باز با ظرفیت ۱۵۰ نفر، یاورشهر ۴ (شفق سابق) با ظرفیت یک هزار نفر و یاروشهر ۵ ویژه بانوان با ظرفیت ۲۰۰ نفر و همچنین یاورشهر ۶ در مجاورت مرکز اخوان سابق با ظرفیت یک هزار نفر ویژه نگهداری از آسیب دیدگان اجتماعی راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: ظرفیت نگهداری معتادان در مراکز شهرداری تهران در حال حاضر به ۳ هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اضافه کرد: مرکز یاورشهر ۶ در یک تعامل و تبادل با سازمان بهزیستی و در مجاورت اخوان سابق راه‌اندازی شده است و ظرف ۱۰ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما