شناسهٔ خبر: 67271100 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سعیدی مطرح کرد؛

پویش سهم من در تداوم حیات با انتشار در صفحات مجازی آغاز شد

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پویش سهم من در تداوم حیات از امروز تا ۳۱ تیرماه با هدف بهره گیری از اقدامات مسوولانه مردمی راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، میثم سعیدی با اشاره اجرای پویش با شعار «سهم من در تداوم حیات» اظهار کرد: شعار سهم من در تداوم حیات به ما این را یاد آوری می‌کند که هر فرد چه میزان در حفظ محیط زیست مسؤول است و در قبال آنچه میزان می‌تواند مشارکت داشته باشد.

وی نقش مردم و آموزش همگانی در حفظ محیط زیست را امری ضروری دانست و عنوان داشت: امید است با تلاش مضاعف مسئولین و همدلی مردم، بتوانیم وظیفه خود را برای داشتن زمینی پاک و محیط زیستی سالم برای خود و نسل‌های آینده به انجام برسانیم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، با دعوت از پیوستن تمامی مردم و علاقمندان به حوزه محیط زیست به این پویش تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با ضبط کلیپ ۶۰ ثانیه‌ای از خود وظیفه و سهم خود را در حفظ محیط زیست عنوان داشته و برای انتشار این کلیپ‌ها در فضای‌های تحت اختیار این سازمان از طریق پیام رسان های داخلی روبیکا، روبینو، شاد و همچنین اینستاگرام سازمان حفاظت محیط زیست ارسال کنند.

نظر شما