شناسهٔ خبر: 67290515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهدای ۸۰کلاه ایمنی به موتور سواران شهرستان بروجن

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجن گفت: ۸۰ عدد کلاه ایمنی به موتور سواران و برچسب شب رنگ به ادوات کشاورزی تراکتور روستا‌های سیبک و آورگان اهدا شد.

صاحب‌خبر -

آقای تقی زاده با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای راکبان موتورسیکلت در شهرستان بروجن، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی برای ارتقای ضریب ایمنی موتورسواران در کاهش تصادفات و گسترش فرهنگ خود ایمنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع جان باختن و مجروح شدن موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی به دلیل استفاده نکردن از کلاه ایمنی یکی از دغدغه‌های ایمنی است، افزود: با وجود اطلاع رسانی‌ها و هشدار‌ها بازهم استفاده از کلاه ایمنی جدی گرفته نمی‌شود و راکبان موتورسیکلت نسبت به استفاده از آن رغبتی نشان نمی‌دهند.

به گفته تقی زاده علاوه بر برگزاری دوره آموزشی راکبان موتورسیکلت اهدای ۸۰ کلاه ایمنی رایگان به دارندگان گواهینامه موتور، با نصب برچسب شبرنگ بر روی ادوات کشاورزی طرح ایمن سازی آن‌ها نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید

تقی زاده ادامه داد: امسال برای افزایش سطح فرهنگ ایمنی و ترافیک، دو دوره آموزشی نیز برای دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها در دو روستای نصیرآباد و دوراهان برگزار شده و به تمامی دانش آموزان آن مدارس بسته‌های فرهنگی اهدا شده است.

نظر شما