شناسهٔ خبر: 67271120 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اصغری مطرح کرد؛

ستاد مدینه منوره مهیای استقبال از زائران مدینه بعد

ستاد مدینه منوره که همپای ستاد مکه مکرمه در مشاعر مقدسه به خدمت رسانی برای همه حجاج ایرانی مبادرت ورزیده بود، به مدینه منوره بازگشت تا شرایط استقبال از زایران «مدینه بعد» را فراهم آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی اصغری رئیس ستاد مدینه منوره درباره بازگشت اعضای ستاد مدینه منوره به شهر پیامبر (ص) گفت: ستاد مدینه منوره بعد از عزیمت همه زائران مدینه قبل به مکه مکرمه برای ایام تشریق، به این شهر سفر کرد تا در کنار ستاد مکه مکرمه به خدمت رسانی در ایام تشریق بپردازد.

وی افزود: بحمدالله عملیات تشریق با موفقیت پایان یافت و همه اعضای ستاد و نیروهای خدمتگزار مدینه النبی شامگاه دوازدهم ذی‌الحجه به این شهر بازگشتند تا شرایط استقبال از زائران مدینه بعد را فراهم آورند.

اصغری تصریح کرد: در حال حاضر همه شرایط و امکانات برای حضور زائران مدینه بعد فراهم آمده است و ما آماده استقبال از ده‌ها هزار زایر ایرانی مدینه بعد هستیم.
رئیس ستاد مدینه منوره تاکید کرد: زائران مدینه بعد از شامگاه روز چهاردهم ذی‌الحجه به شهر پیامبر سفر می‌کنند؛ شرایط برای عزیمت با قطار سریع‌السیر فراهم شده است.

نظر شما