شناسهٔ خبر: 55222612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۴۰۵ زندانی در سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف استان اصفهان آزاد شدند

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: با تلاش اعضاء و کارکنان شعبه ویژه زندان و شوراهای حل اختلاف استان اصفهان، ۴۰۵ زندانی در سه ماهه نخست سال جاری از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمد موسویان رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان اظهار کرد: شورا‌های حل اختلاف استان با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نقش بسزایی دارد و می‌توانند در فرایند قضا‌زدایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با تشریح آمار و عملکرد این شعب در سه ماه اول سال جاری گفت: در حال حاضر تعداد ۱۴ شعبه از شعب شورا‌های حل اختلاف ویژه زندان به پرونده‌های زندانیان در زندان‌های استان اصفهان رسیدگی می‌کنند که با تلاش اعضاء و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان، در سه ماه اول سال جاری تعداد ۴۰۵ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: با تقویت شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان، به‌ویژه شعب ویژه زندان و استفاده صحیح از ظرفیت این شعب و جلب همکاری مسؤولان ستاد دیه و خیران در هر شهر و منطقه، زمینه آزادی بسیای از محکومان فراهم شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی/س

نظر شما