شناسهٔ خبر: 67287822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برترین چابکسوار امروز رقابت‌های سواکاری بندرترکمن معرفی شد

مریم شریفی

روز اول هفته سوم کورس بهاره - تابستانه اسبدوانی بندرترکمن در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار و در پایان مسابقات امروز به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر در مجموع هفت میلیارد و ۲ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

صاحب‌خبر -

هفته سوم مسابقات اسبدوانی بندرترکمن امروز پنجشنبه با ۴۷ راس اسب از سه نژاد ترکمن، دوخون و تروبرد در ۶ دور هزار، هزار و ۱۰۰ و هزارو ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

در رقابت‌های امروز بهرام بینایی در دورهای چهارم، پنجم و ششم با مکس اسپید، ساکانا و ایلحان پیروز میدان شد.

بهرام بینایی با پیروزی در ۳ دور پیایی برترین چابکسوار رقابت‌های امروز بندرترکمن معرفی شد.

مومن بهادر در دور اول با آت رام، بنیامین جرجانی در دور دوم با فلامینگوبازیار و عبدالحلیم قبادی در دور سوم با بست لیدر زودتر از دیگر چابکسواران از خط پایان گذشتند.

دور ششم و پایانی اولین روز هفته دوم کورس بهاره بندرترکمن ویژه اسب‌های نژاد ترکمن کلسیفاید کلاس هفت بیش از سه ساله در مسافت هزار و ۲۰۰ متر با حضور هفت اسب برگزار شد که در پایان اسب‌های «ایلحان بهرامی»، «سیلویا آریاسب» و «آی‌بگ» به ترتیب با چابکسواری «بهرام بینایی»، «مبین کم» و «ابراهیم قره‌داشلی» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مسافت‌های هزار و ۲۰۰ متر در دوره‌های پنجم و ششم در کورس بهاره بندرترکمن برای اولین بار در تاریخ مسابقات اسبدوانی این شهرستان برگزار شد.

در رقابت‌های امروز «بهرام بینایی» به عنوان برترین چابکسوار معرفی شد.

در پایان مسابقات امروز به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر در مجموع هفت میلیارد و ۲ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

دومین روز این مسابقات فردا جمعه در ۶ دور با حضور ۵۶ اسب به مسافت‌های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما