شناسهٔ خبر: 67784063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اصفهان:

تسهیلات باید در اختیار رانندگان تاکسی فعال قرار گیرد

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تسهیلات باید در اختیار رانندگان تاکسی فعال قرار گیرد و به این بخش توجه بیشتر و جدی‌تری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جلسه کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان با موضوع سامانه سفیر مهر (ویژه سرویس مدارس) اظهار کرد: درآمد رانندگان تاکسی پاسخگوی حداقل زندگی آن‌ها نیست.

وی با بیان اینکه سالانه هزاران میلیارد تومان در مترو و اتوبوس هزینه می‌کنیم، اما اعتباری برای تاکسی در نظر نمی‌گیریم و این موضوع موجب ضعیف شدن تاکسی‌ها می‌شود، افزود: اگر اعتبار بخش اتوبوس را به بخش تاکسی ارائه دهیم، تاکسیرانی این کلان‌شهر رونق بیشتری خواهد داشت و آن‌ها رشد می‌کنند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر خدمت خوبی به تاکسی‌ها نداشتیم و محدودیت آن‌ها را افزایش داده‌ایم، بنابراین با توجه به اینکه رانندگان تاکسی جزو ضعیف‌ترین اقشار هستند، باید اجازه سرویس‌دهی به مدارس را داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تسهیلات باید در اختیار رانندگان تاکسی فعال قرار گیرد و به این بخش توجه بیشتر و جدی‌تری شود.

نظر شما