شناسهٔ خبر: 5502215 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

لاریجانی: امیدوارم ملت سوریه در مبارزه با جریانات وحشی موفق باشد/ ایران در مبارزه با تروریسم به کشورها یاری رسانده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و ملت سوریه در مبارزه با جریانات وحشی و ماجراجو موفق باشند، گفت که ایران نیز همیشه در مسیر مبارزه با تروریسم به کشورهای منطقه یاری رسانده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری مشترک با  «جهاد اللحام» رئیس مجلس سوریه که در ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد، با تشکر از پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس پارلمان سوریه گفت: سوریه در سال‌های گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کرده و امروز هم پیشتاز این مبارزه است.

وی با یادآوری تلاش کشورهای قدرتمند برای ایجاد مشکل برای مردم سوریه ظرف 4 سال اخیر اظهار داشت: مقاومت مردم سوریه این کشورها را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.

لاریجانی با ابراز اطمینان از پیروزی ملت سوریه در مبارزه با تروریست‌ها گفت: ما هیچ گاه حمایت‌های ملت و دولت سوریه را در طول 8 سال دوران دفاع مقدس از یاد نمی‌بریم.

وی در ادامه گفت: ما امروز در سوریه و عراق با تروریسم مبارزه می‌کنیم اما معتقدیم که این مبارزه می‌تواند برای‌آینده بشریت مفید باشد چرا که امروز مشکل تروریسم صرفا به یک کشور مربوط نبوده و مسئله‌ای برای همه انسان‌هاست.

رئس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبادل اطلاعات و بررسی‌ راهکارهای همکاری متقابل در این باره ابراز امیدواری کرد: دولت و ملت سوریه در مبارزه با جریانات وحشی و ماجراجو موفق باشند البته ایران نیز همیشه در مسیر مبارزه با تروریسم به کشورهای منطقه یاری رسانده است

نظر شما