شناسهٔ خبر: 67282578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ظریف به مشهد نمی‌رود/ علت چیست؟

رییس ستاد مرکزی جبهه اصلاحات خراسان رضوی گفت: به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در ستاد مرکزی، برگزاری نشست «محمدجواد ظریف» با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته، ستاد انتخاباتی پزشکیان در مشهد، اقدام به انتشار بنرهای اطلاع رسانی نشست انتخاباتی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان شهر مشهد با حضور محمدجواد ظریف کرد. این نشست انتخاباتی قرار بود امروز، پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ساعت ۱۲ تا ۱۴ در تالار رودکی دانشگاه فردوسی برگزار شود.این در حالی است صبح امروز، ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: به رغم تلاش‌های فراوان برای برگزاری دو نشست با حضور ظریف برای امروز پنج شنبه در مشهد، به دلیل تداخل برنامه‌های ستاد مرکزی انتخابات در تهران، متاسفانه امکان سفر او به مشهد میسر نگردید.

به روایت فارس، در همین حال، محمدصادق جوادی حصار، رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در خراسان رضوی نیز در جمع خبرنگاران گفت: دکتر ظریف دیروز به عنوان مشاور، آقای پزشکیان را در سفر به اصفهان همراهی می‌کرد که در ادامه نیز با توجه به اینکه امروز برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری از قبل برنامه‌ریزی شده بود، حضور وی در کنار آقای پزشکیان در این برنامه الزامی بود.

وی با بیان این که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها در ستاد مرکزی این سفر لغو شد، ادامه داد: افراد متخصص دیگری در حوزه های مختلف در استان حضور دارند که می‌توانند نظرات این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را به مردم منتقل کنند.او ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده، پزشکیان روز ششم تیرماه برای دیدار با مردم استان در مشهد حضور خواهد یافت.

۲۷۲۱۱

نظر شما