شناسهٔ خبر: 5500709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رییس مجلس در دیدار با همتای سوری خود؛

حمایت دولت و ملت سوریه را فراموش نمی کنیم

اکونیوز:رییس مجلس شورای اسلامی نقش ایران در مبارزه با تروریسم را کمک به کشورهای منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد سوریه در مبارزه با جریان های وحشی ماجراجو موفق باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،"علی لاریجانی" روز دوشنبه پس از دیدار با جهاد الحام رییس مجلس سوریه در جمع خبرنگاران افزود: سوریه در طول سال های گذشته همواره در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و امروز نیز از کشورهای پیشرو در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ظرف چهار سال اخیر کشورهای قدرتمند تلاش کردند با ایجاد جریان های تروریستی در سوریه مشکلاتی را در این کشور ایجاد کنند که البته با مقاومتی که ملت سوریه داشته تا حد زیادی توانسته اهداف این جریان ماجراجو را در سوریه از بین ببرد.
لاریجانی اضافه کرد: اخیرا هم با کمک همین قدرت ها و برخی کشورها کمک های بیشتری به تروریست در عراق داده اند.
وی خاطرنشان کرد: ما اطمینان داریم ملت سوریه در این مبارزه پیروز است و ما هیچ گاه حمایت های دولت و ملت سوریه در طول دفاع مقدس به ایران را فراموش نمی کنیم.
عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: مبارزه با تروریسم چه در سوریه و چه در عراق را مبارزه ای می دانیم که همیشه می تواند برای آینده بشریت مفید باشد.
لاریجانی تصریح کرد: مشکل تروریسم فقط به یک کشور مربوط نیست بلکه مشکلی برای همه انسان هاست.
وی مذاکرات امروز را مذاکرات خوبی دانست و گفت: طرفین در این مذاکرات اطلاعاتی را تبادل کردند و راه های همکاری بیشتر مورد بررسی قرار گرفت.
رییس قوه مقننه تاکید کرد: ایران همیشه در مبارزه با تروریست ها کمک کننده به کشورهای منطقه بوده است.

. انتهای پیام /*

نظر شما