شناسهٔ خبر: 55010436 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

به مناسبت عید قربان؛

اجرای طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان/ ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در خوزستان آماده دریافت نذورات هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اجرای طرح نذر قربانی ویژه عید قربان برای کمک به خانواده‌های نیازمندان استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان آماده دریافت نذورات و قربانی‌های مردم خیر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از خوزستان، جمال شیبه امروز شنبه ۱۸ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت عید قربان و نذورات مردمی برگزار شد ضمن دعوت مردم برای کمک به نیازمندان در قالب طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام کسانی که  قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مردم خوزستان سال گذشته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال به‌صورت گوشت قربانی یا به‌صورت نقدی در این طرح مشارکت کردند.

وی با اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی‌های مردم نیکوکار در روز عید قربان گفت: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری ادارات و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات و قربانی‌های خیران و مردم نیکوکار استان است.

شیبه بیان کرد: بر اساس تعاملی که با اداره‌کل دامپزشکی انجام‌ شده و به‌منظور تسهیل در خرید و ذبح دام زنده برای مردم استان، پایگاه‌های توزیع و ذبح دام زنده با نظارت بهداشتی برپا می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها قربانی‌های خود را با قیمت مصوب تهیه و به دست نیازمندان برسانند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد سراسر خوزستان نیز از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان هستند، افزود: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند خواهد رسید.

مدیرکل امداد خوزستان با دعوت از خیران و مردم نیکوکار خوزستان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: کد دستوری #۰۶۱۱۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای دریافت کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی پیش‌بینی شده است.

نظر شما