شناسهٔ خبر: 55001656 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش نذر قربانی

روش‌های دریافت کمک‌های مردمی در پویش نذر قربانی از سوی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار برای همراهی در طرح نذر قربانی گفت: کمیته امداد همانند سال‌های گذشته، همزمان با عید سعید قربان اقدام به برگزاری پویش نذر قربانی با هدف جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع میان نیازمندان کرده است.

وی افزود: در همین راستا از بامداد یکشنبه 19 تیرماه و عید قربان، غرفه‌های کمیته امداد در تمام قرابانگاه‌های سراسر کشور آماده جذب کمک‌های مردمی به صورت نقدی و گوشت قربانی هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: همچنین کد دستوری 1#8877* و #12* برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است.

آسوده اظهار کرد: به منظور سهولت در واریز نقدی کمک‌های مردمی در عید قربان، شماره کارت 7777-7777-6077-6277 نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 419 میلیارد تومان کمک از سوی خیران و مردم نیکوکار به صورت نقد و غیر نقد در روز عید قربان جمع‌آوری، و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد، اضافه کرد: مراسم ویژه عید قربان امسال در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما