شناسهٔ خبر: 48416756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای پویش «نذر قربانی» در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: پویش «نذر قربانی» با هر توان مالی برای قربانی کردن گوسفند در روز عید سعید قربان از سوی حرم مطهر دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام محسن آمره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به همت اداره هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت پویش «نذر قربانی» با هر توان مالی برای مشارکت در ثواب قربانی ۳۱۳ رأس گوسفند در روز عید سعید قربان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می توانند از چهار روش مراجعه حضوری به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت، شماره گیری کد #۲۵۱*۷۲۴* ، مراجعه به آدرس اینترنتی nazr.amfm.ir/qorban/ و یا واریز به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۲۵۵۰۰۵۰۰۰ مبلغ نذر خود را پرداخت کنند و پس از پرداخت به شماره ۰۹۱۲۳۵۱۱۱۱۳ عبارت ویژه عید سعید قربان را پیامک کنند و در ثواب قربانی دادن در عید قربان بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان بانوی کرامت ادامه داد: افرادی که مایل هستند یک یا چند قربانی در روز عید قربان انجام دهند حداقل قیمت هر گوسفند دو و نیم میلیون تومان، حداقل قیمت هر گاو ۲۰ میلیون تومان و حداقل قیمت هر شتر ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از هر سه روش فوق مبلغ این قربانی را واریز کنند تا از طرف آن‌ها قربانی انجام شود.

وی یادآور شد: گوشت حاصل از این قربانی به مؤمنین، محبین و نیازمندان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

نظر شما