شناسهٔ خبر: 68623161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس مرکز وکلا قوه‌قضائیه آذربایجان‌غربی:

سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه برگزار می‌شود

رئیس مرکز وکلا قوه‌قضائیه آذربایجان‌غربی گفت: سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه و با حضور وزیر دادگستری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

سبحان نجفقلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری سومین نشست بین‌المللی وحدت اقوام، ادیان و مذاهب در ارومیه خبر داد.

وی افزود: این نشست توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با همکاری دادگستری کل استان آذربایجان‌غربی و با حضور ریاست حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، وزیر دادگستری، معاون ریاست جمهور، ریاست سازمان زندان‌های کشور و میهمانان خارجی، روحانیون ادیان و مذاهب، مقامات داخلی و همچنین وکلا و کارشناسان قوه قضائیه از سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز وکلا قوه‌قضاییه آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته استان ما تجربه میزبانی از دومین نشست وحدت اقوام و ادیان را داشت که با توجه به نمایش وحدت و همچنین سطح بالای میزبانی، توانستیم چهره زیبایی از استان و همچنین نقش مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده در ایجاد وحدت را به نمایش بگذاریم.

نجفقلیان تصریح کرد: امسال نیز استان ما میزبان سومین نشست با شعار «فلسطین، محور وحدت آزادگان جهان» خواهد بود که از نقاط برجسته نشست امسال، بین‌المللی بودن آن است.

نظر شما