شناسهٔ خبر: 55010139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حزب الله: مقاومت یک گنج راهبردی، سپر و سربلندی لبنان است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ضمن تمجید و صحیح خواندن عملیات پهپادی این جنبش، لبنان را مقاوم‌ترین منطقه در برابر اسرائیل دانست.

صاحب‌خبر -

نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی ضمن اشاره به هشدار پهپادی حزب الله به رژیم صهیونیستی تاکید کرد با معادلات، فداکاری‌ها و دستاورد‌های مقاومت در طول چهل سال، لبنان به مقاوم‌ترین منطقه در برابر اسرائیل تبدیل شده است.

نبیل قاووق ضمن سخنرانی در شهر خیام در جنوب لبنان گفت: مقاومت امروز یک گنج راهبردی، سپر و سربلندی لبنان است و وظیفه خود را برای خدمت به منافع لبنانی‌ها و حفظ کرامت و ثروت آن‌ها انجام داده است.

قاووق در خصوص اعزام پهپاد‌های حزب الله به سمت منطقه مورد مناقشه کاریش توضیح داد: پیام پهپاد‌ها در مکان و زمان مناسب و سریع بود و صد در صد پیام ملی بود و پیامی در راستای اهداف لبنان بود و نه ربطی به مذاکرات ایران و نه سفر مقامات آمریکایی داشت.
وی ادامه داد: «پهپادها، دشمن اسرائیلی را با معادلات و محاسبات جدیدی مواجه کرد. مانند گذشته، میزان خشم دشمن از پهپاد‌های مقاومت، گواه بر صحت موضع مقاومت است.»

عضو شورای مرکزی حزب الله در پایان گفت: مواضع مسئولان باید موضع مذاکره لبنان را تقویت کند و جلوی دخالت‌ها و دستورات سفارتخانه‌ها را بگیرد، زیرا وقتی ثروت لبنان هدف تهدید دشمن قرار می‌گیرد، تسلیم شدن به هیچ یک از سفیران جایز نیست؛ حال سفیر هر کشوری که می‌خواهد باشد.

نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی شنبه گذشته مدعی شدند که ۳ هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان را که به سمت میدان گازی کاریش در سواحل مدیترانه در حرکت بودند را با موفقیت رهگیری و سرنگون کرده‌اند.

این در حالی بود که حزب الله این حمله را حامل پیام قوی و قاطعانه برای رژیم صهیونیستی دانست.

نظر شما