شناسهٔ خبر: 67281239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عنوان کرد؛

امنیت و آرامش، ارمغان خدمات دستگاه قضا

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: ایجاد امنیت و آرامش، ارمغان شیرین خدمات دستگاه قضایی برای جامعه است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در همایش محوری هفته قوه قضائیه استان کرمان ضمن اشاره به این مطلب که یکی از میوه های شیرینی که دستگاه قضایی به ارمغان می آورد، ایجاد و حفظ و ارتقای امنیت برای همگان است، گفت: ایجاد آرامش در جامعه از دیگر دستاوردهای اقدامات قضایی در کشور است و سهم دستگاه قضایی در تحقق امنیت، بدیل و نظیر ندارد.

 وی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های دستگاه قضایی در استان کرمان، افزود: دستگاه قضائی در کشور، ثمرات فراوانی را برای توده های مردم و کشور به ارمغان می آورد که هر یک از آن ها ارزش  و اعتبار دست اندرکاران این حوزه را در پیشگاه خداوند ارتقا می بخشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به این مطلب که بخش بزرگی از ایجاد آسایش برای مردم، با قلم قضات رقم می خورد، بیان داشت: از همه قضات و تلاشگران دستگاه قضایی در استان کرمان تقدیر می کنم و امیدواریم این کار شما هر چه بیشتر مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

وی افزود: برای فداکاری در عرصه خدمت به مردم و انقلاب، گاهی اوقات برخی افراد شخصیت خود را در طبق اخلاص می گذارند و انواع و اقسام توهین ها متوجه آن ها می شود، اما در حالتی که در سکوت به سر می برند، به خود اجازه نمی دهند از خود دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان داشت: شهید بهشتی فردی است که بسیار توهین  و افترا نسبت به ایشان مطرح شد و فردی به ایشان گفت چرا از خود دفاع نمی کنید؟ و ایشان پاسخ دادند خداوند در قرآن می فرماید: اگر اهل ایمان باشیم، خدا از ما دفاع می کند و من به جای آنکه از خود دفاع کنم باید مبانی ایمانم را قوی کنم تا خدا ازمن دفاع کند.

وی گفت: برخی برای انقلاب، نظام و اسلام جان خود را تقدیم کرده اند و ترور شخصی شده اند و شهید بهشتی از جمله شخصیت هایی است که به مقام شامخ شهادت نیز رسید و  جان خود را برای اهداف نظام و انقلاب اهدا کردند.

نظر شما