شناسهٔ خبر: 54265744 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 16 سریال جیران (با حجم رایگان نیم بها و کیفیت عالی)

دانلود قسمت 16 سریال جیران نسخه کامل و قانونی به کارگردانی حسن فتحی روز جمعه منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال جیران قسمت ۱۶ شانزدهم با کیفیت عالی و ترافیک رایگان نیم بها بپردازید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از حلال دانلود، سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود سریال جیران قسمت 16 شانزدهم که این هفته جمعه در تاریخ جمعه 6 خرداد ساعت 8 صبح منتشر می شود را می توانید در ادامه دریافت کنید.

داستان قسمت 16 سریال جیران

در قسمت قبل دیدیم که شاه از دست جیران بسیار عصبانی است و کلا دیگر امیدش را به جیران از دست داده و فکر می کند که به او خیانت کرده است و با او هم دل و همراه نیست و با سارای گرجی به سیاحت می رود و از طرفی با درگیری که در کاخ بوجود می آید مهدعلیا دستور به اخراج جیران می دهد و در راه برگشت به روستا تصمیم می گیرد به سیاحتگاه شاه برود و عشق خودش را به او ابراز کند و سرنوشت خودش را به گونه ای دیگر رقم بزند و از طرفی نیز توطئه قتل شاه با سم را دارند که باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 16 جیران بصورت قانونی بپردازید.

دانلود قسمت 16 سریال جیران (با حجم رایگان نیم بها و کیفیت عالی)

برای دانلود سریال جیران قسمت 16 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

«« دانلود قسمت 16 سریال جیران از حلال دانلود »»

بازیگران سریال جیران

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی، برای دیدن قسمت ۱۶ جیران از لینک بالا دانلود کنید.

دانلود قسمت 16 سریال جیران (با حجم رایگان نیم بها و کیفیت عالی)

بیوگرافی امیر جعفری بازیگر قسمت ۱۶ سریال جیران

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد. مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 2 و 3 ، ممنوعه، جیران و یاغی (که هر دو بصورت اختصاصی از فیلیمو پخش میشوند) حضور داشته است.

سریال جیران قسمت 16

توطئه قتل شاه

 ناصرالدین‌شاه تصمیم گرفت در سفر تفریحی خود سارای گرجی را همراه داشته باشد. دختری که به نوعی برده جریانی است که قصد از میان برداشتن شاه قاجار را در سر می‌پروراند و خواجه روشن با نفوذ در میان خواجگان دربار مجری توطئه بزرگی است که بخشی از آن در ید کفایت خاتون است. خواجه روشن در میانه سفر شاه به ییلاق شاهی شیشه سمی را به دست سارای گرجی داد تا او از نزدیکی به شاه استفاده کند و شاه قاجار را به قتل برساند. توطئه‌ای که می‌تواند برای مهدعلیا و زنان دربار بسیار گران تمام شود.

ورق بر می‌گردد؟

در قسمت پانزدهم سریال جیران بالاخره از حرمسرا اخراج شد. مهدعلیا در حالی حکم به خروج زن صیغه‌ای و محبوب شاه داد که جیران در میانه مسیر به جای آن که به سمت ده تجریش حرکت کند تصمیم گرفت به ییلاق شاهنشاه برود و او را نسبت به رفتارهای داخل حرمسرا آگاه کند. آیا شاه قاجار حرف‌های جیران را گوش می‌دهد؟ باید منتظر قسمت شانزدهم سریال باشیم.

تصمیم بزرگ جیران

جیران پس از آن که شاه قاجار در جلوی چشمان او به همراه سارای گرجی به سفر رفت تصمیم گرفت با طلسم ننه آشوب به جریان قدرت نزدیک شود. او ۱۰۰ اشرفی را به خواهرش داد تا به دست سیاوش برساند و از این طریق بتواند طلسم خورشید را از ننه آشوب بگیرد و بدخلقی‌های شاه قاجار را نسبت به خودش پایان دهد. تصمیم بزرگی که به نظر می‌رسد جیران را بیش از گذشته در ادامه مسیر مصمم‌ خواهد کرد.

رسانه حلال دانلود شما را به تماشای و دانلود قسمت 16 جیران دعوت می کند و امیدواریم که از دانلود سریال جیران قسمت ۱۶ شانزدهم رضایت داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما