شناسهٔ خبر: 54186088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام تروریستی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از ترور مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی" در یکی از کوچه‌های خیابان مجاهدین اسلام تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

 این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده وی تاکید کرده که اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین در حال انجام است.

طبق گزارش‌ها، این اقدام جنایتکارانه توسط دو موتورسوار و با شلیک پنج گلوله و در حالی که شهید در داخل ماشین خود (پراید سفید) در مقابل منزل مسکونی‌اش حضور داشته، صورت گرفته است.

بر اساس گفته شاهدان عینی، همسر وی اولین فردی بوده که با پیکر این شهید مدافع حرم مواجه شده است.

یکی از شاهدان عینی گفته دقایقی قبل از ترور که از خیابان قائن قصد ورود به کوچه غلامیان را داشته با یک دستگاه خودرو پراید مواجه شده که عرض کوچه را بسته بوده و اجازه ورود به خودروها نمی‌داده است.

شاهد دیگر ماجرا که از همسایگان شهید صیاد خدایی است نیز به خبرگزاری‌ها گفته همزمان با صدای ممتد تیراندازی صدای گاز شدید یک دستگاه موتور سیکلت را شنیده اما وقتی خود را به کوچه رسانده با پیکر نیمه‌جان شهید مواجه شده و بلافاصله با اورژانس تماس گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، دادستان تهران در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، شخصاً در صحنه جرم حاضر شده و به‌صورت میدانی در جریان نحوه و چگونگی انجام این اقدام جنایتکارانه قرار گرفته است.

تصویری از شهید حسن صیاد خدایی که امروز در عملیات تروریستی به شهادت رسید
شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام تروریستی

تصویری از صحنه ترور شهید خدایی در مقابل منزل مسکونی‌اش در خیابان مجاهدین اسلام
شهادت یکی از پاسداران مدافع حرم در اقدام تروریستی

برچسب‌ها:

نظر شما