شناسهٔ خبر: 54196562 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی سپاه پاسداران:

تفاله های گروهک های تروریستی وابسته به سزای اعمال خود خواهند رسید

سردار شریف گفت: شهادت سردار خدایی عزم پاسداران انقلاب برای دفاع از امنیت، استقلال و منافع ملی و مقابله با دشمنان ملت را مستحکم تر می سازد.

صاحب‌خبر -

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در واکنش به جنایت تروریستی عصر روز گذشته (یک شنبه) عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی گفت: این شهید گرانقدر عمر خود را در مجاهدت برای حضور در صحنه‌های نیاز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت از استقلال و امنیت ملت و میهن عزیزمان سپری کرد و سرانجام در اوج مظلومیت هدف کینه اجیر شدگان سرویس‌های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم جهانی قرار گرفت، اما قطعاً دشمن با ارتکاب اعمال جنایتکارانه علیه ملت ایران و امت اسلامی به ویژه مجاهدان و رزمندگان دلاور و پیشتاز حاضر در میدان امنیت، راه به جایی نخواهد برد و شهادت سردار سرافراز صیاد خدایی؛ عزم و اراده پاسداران انقلاب در صیانت از امنیت و اقتدار ملی و مقابله قاطع با دشمنان این سرزمین به ویژه رژیم تروریستی امریکا و رژیم جعلی، جنایتکار و موقتی صهیونیستی را مستحکم‌تر می‌سازد.

حمله تروریستی عصر یکشنبه به شهید صیاد خدایی از سوی ۲ موتورسوار و با شلیک ۵ گلوله و در حالی که این شهید در داخل ماشین خود در مقابل منزل مسکونی‌اش حضور داشته، صورت گرفته است.

تشییع پیکر مطهر پاسدار مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی سه‌شنبه ۳ خرداد ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان امام حسین علیه السلام، مسجد امام حسین علیه السلام تا میدان شهدا انجام خواهد شد.

صبح امروز رئیس جمهور پیش از عزیمت به عمان در ابتدای سخنان خود با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده  ایشان و سپاه پاسداران ، برای وی از خداوند متعال علو درجات مسألت کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است.

 روابط عمومی کل سپاه نیز در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضدانقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم را محکوم کرد و گفت: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی شده و در حال انجام است.

نظر شما