شناسهٔ خبر: 54143934 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه تهران بزرگ:

۳۱۳ سری جهیزیه و ۲۷ هزار بسته معیشتی به محرومین اهدا شد

سردار حسن زاده گفت: اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه ۲۷ هزار بسته معیشتی ویژه محرومین در اجتماع بزرگ بسیجیان، نشان‌دهنده تلاش بسیج در عرصه‌ محرومیت زدایی است.

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح امروز (جمعه) در اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) که در کنار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: این رزمایش متشکل از تمام یگان‌های نمونه و منتخب سپاه تهران بزرگ است؛ در این اجتماع اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه ۲۷ هزار بسته معیشتی ویژه محرومین، بیانگر تلاش و مجاهدت تمام بسیجیان و پیشکسوتان تهران بزرگ در عرصه‌های محرومیت زدایی، دفاع زیستی و دفاعی و امنیتی است.

سردار حسن زاده 30 فروردین امسال نیز از اهدای ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی  به همراه ۳۱۳ سری جهیزیه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بین نیازمندان شهر تهران خبرداده بود.

به جز این موارد هم شب یلدا پارسال نیز ۱۳۸ هزار بسته، در ایام دهه فجر ۱۱۰ هزار بسته و در شب عید نوروز نیز ۱۱۰ هزار بسته کمک مومنانه در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گفته فرمانده سپاه تهران، این مجموعه بانک اطلاعاتی کاملی از همه نیازمندان تهران دارد که شامل کارگران فصلی، کارگران حمل بار در بازار و کارگران خدمات شهری و ... است که بر اساس شناسایی‌های صورت گرفته این بسته‌های کمک معیشتی، شامل حبوبات، برنج، روغن، ماراکانی، خرما، عسل، چای، مرغ و رب می‌شود از سوی بسیجیان درب منزل این عزیزان تحویل داده می‌شود.

نظر شما