شناسهٔ خبر: 54163471 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از کتاب چالشتر دیار ماندگار به مناسبت روز شهرکرد

به مناسبت ۳۱ اردیبهشت ماه «روز شهرکرد» کتاب چالشتر دیار ماندگار رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

همزمان با پنجمین نکوداشت روز شهرکرد، کتاب چالشتر دیار ماندگار با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، سرپرست شهرداری شهرکرد و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری و آقای حیدری نویسنده کتاب رونمایی شد.

آقای بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در این آیین ضمن تبریک روز شهرکرد گفت: امیدوارم ظرفیت‌های موجود شهر به شهر‌های دیگر منتقل و رسالت سنگین مدیران شهری به خوبی انجام شود.

هنرمندان این دیار، ظرفیت‌های هنری، آثار چشمگیر تاریخی و منابع طبیعی موجود در شهر و ... دست به دست هم دهند تا با صدایی بلند اعلام کنیم بام ایران می‌تواند مقصدی برای سرمایه‌گذاری و توسعه باشد.

تاثیری که شهرکرد در زمینه‌های مختلف می‌تواند داشته باشد همواره زبانزد بوده امیدوارم بتوانیم این میراث را پاس داشته و با ارزش افزوده به آیندگان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید

عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد هم گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی مدیریت شهری شهرکرد تلاش کردیم در این دوره به انجام کار‌های زیرساختی، اجرای رویداد‌های فاخر فرهنگی و تولید محصولات فاخر و ماندگار بپردازیم.

تلاش‌های بسیاری در شهرکرد انجام شده است، اما می‌طلبد همه مسئولان تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانیم شهرکرد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

در پایان آقای حیدری چالشتری به شرح کتاب چالشتر دیار ماندگار پرداختند.

نظر شما