شناسهٔ خبر: 53821961 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار شهرستان شهرکرد؛

هویت گذشته شهرکرد به جوانان معرفی شود

ارژنگ گفت: به مناسبت روز شهرکرد باید مفاخر، مشاهیر و بزرگان شهر به جوانان معرفی شود تا آن ها با هویت شهرشان آشنا شوند.

صاحب‌خبر -

آقای ارژنگ در نشست هماهنگی برنامه‌های نکوداشت روز شهرکرد که با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، گفت: در این روز باید تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که در این دستگاه‌ها برای شهر انجام شده و اقداماتی که قرار است در یکسال آینده نیز صورت پذیرد، اعلام شود.

برنامه‌هایی که در روز شهرکرد اجرا می‌شود نباید مقطعی باشد بلکه باید محتوای برنامه‌ها تقویت شود وکار‌هایی ماندگار صورت پذیرد تا در چند سال آینده بتوان از این اقدامات یاد کرد.

بیشتر بخوانید

رویکرد امسال نکوداشت این روز باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد و همه دستگاه‌ها با وفاق و همدلی برای اجرای برنامه‌ها به کمک شهرداری بیایند.

ضرورت معرفی ظرفیت چهارمحال و بختیاری به کشور در راستای توسعه فرهنگ گردشگری

آقای بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با توجه به اینکه برخی مواقع حتی در رسانه ملی، مرکز استان را با سایر استان‌ها به اشتباه معرفی می‌کنند بنابراین نیاز است که این مرکز به خوبی به سایر استان‌ها معرفی شود.

در برگزاری برنامه‌های روز شهرکرد نباید از جایگاه مردم غافل ماند و از ظرفیت آن‌ها برای اجرای برنامه‌ها بهره گرفته شود.

همچنین در برنامه‌های روز شهرکرد ترویج فرهنگ ایثار مغفول مانده و فرمانده‌هان و سرداران و مفاخر و مشاهیر شهر نیز معرفی شوند.

با توجه به اینکه اقوام مختلفی در این شهر ساکن هستند و شهروند شهرکردی محسوب می‌شوند بنابراین فرصت خوبی است تا در روز نکوداشت شهرکرد ظرفیت چهارمحال و بختیاری به کل کشور معرفی شود.

با معرفی استان به صورت ملی می‌توانیم در راستای توسعه در عرصه گردشگری گام موثری برداریم و مناطق گردشگری چهارمحال و بختیاری را معرفی کنیم.

روز شهرکرد تنها روز شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها به ویژه متولیان امر فرهنگ باید به کمک شهرداری بیایند تا بتوانند یک روز بیاد ماندنی را برای مردم رقم بزنند.

نظر شما