شناسهٔ خبر: 47897632 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳ جشن در شهرکرد برگزار می‌شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (ع) ۳ جشن بزرگ در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به اهمیت و عظمت دهه کرامت اظهار داشت: با توجه به اینکه دهه کرامت با برگزاری دو انتخابات مهم همزمان شده بود، اما تلاش بر آن بود که بتوانیم فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی ویژه دهه کرامت را در اولویت قرار دهیم که خوشبختانه این مهم میسر شد.

او افزود: همزمان با نهمین روز از دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع) فردا ۳ جشن در میدان امامزادگان دوخاتون (س) با محوریت جمعیت امام رضایی‌های استان، تپه نورالشهداء با محوریت بسیج و سپاه، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم نهاد و مقابل پارک پارک بانوان توسط منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی رأس ساعت ۱۸ بعدازظهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

ایازی با بیان اینکه جشن‌ها توسط شهرداری ساماندهی و پشتیبانی شده است، بیان کرد: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد.

او خاطرنشان کرد: برگزاری دو جشن ویژه بانوان در پارک بانوان، تولید محتوای ارزشی و دینی، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک انبوه با عناوین و محتوای ویژه دهه کرامت، فضاسازی گسترده شهری و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی ستاد از دیگر برنامه‌های انجام شده در این دهه بوده است.

انتهای پیام/ف

نظر شما