به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، قرار است تبلیغات در دوره مدیریت ماسک تنها 45 درصد از کل درآمد توئیتر را به خود اختصاص دهد. این رقم در سال 2020 در حدود 90 درصد بوده است. ماسک درآمد تبلیغاتی توئیتر را در سال 2028 در حدود 12 میلیارد دلار برآورد کرده است. در عین حال انتظار می رود درآمد ناشی از خدمات اشتراک توئیتر به 10 میلیارد دلار برسد.
ماسک ماه گذشته قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار به صورت نقدی منعقد کرد. این اقدام کنترل پلتفرم مذکور را که میلیونها کاربر و رهبران جهانی در آن حضور دارند به رئیس شرکت تسلا منتقل میکند. این میلیاردر قول داده که توئیتر را احیا کند و تعداد کاربران واقعی را با حذف رباتهای هرزنامه و افزایش «آزادی بیان» بیشتر کند. انتظار می رود ماسک مدیرعامل موقت توییتر شود.
ماسک پیش بینی کرده که می تواند میانگین درآمد توییتر به ازای هر کاربر را از 24.83 دلار در سال گذشته به 30.22 دلار در سال 2028 افزایش دهد. او همچنین انتظار دارد که توییتر تا سال 2025 برابر با 11072 کارمند داشته باشد که از حدود 7500 نفر در حال حاضر بسیار بیشتر است.
بر اساس برآوردهای ماسک، تعداد کاربران Twitter Blue، سرویس اشتراک ویژه این شرکت که سال گذشته راه اندازی شد، تا سال 2025 به 69 میلیون نفر می رسد.
انتهای پیام/
نظر شما