شناسهٔ خبر: 53841186 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود فینال جوکر فصل 6 قسمت 2 نسخه کامل و اصلی

لینک های دانلود قانونی فصل ششم قسمت دوم فینال جوکر را آماده کرده ایم که از این طریق می توانید به دانلود سریال جوکر فصل 6 قسمت 2 با کیفیت عالی و لینک مستقیم دست یابید. برای دانلود نسخه اصلی فصل 6 قسمت 2 جوکر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از الیت لند، فینال جوکر فصل 6 قسمت 2 به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری از پرمخاطب ترین سریال های این روزها می باشد و مخاطبین بسیار زیادی دارد. پنج فصل اول به اتمام رسید و هم اکنون در جوکر فصل 6 قسمت 2 فینال ، نفرات برتر فصول گذشته در دو فصل پنج قسمتی با یکدیگر رقابت می کنند که قهرمان و برنده مشخص شود. در ادامه مطلب می توانید به دانلود جوکر فصل ششم قسمت دوم فینال بپردازید.

 دانلود فینال جوکر فصل 6 قسمت 2 نسخه کامل و اصلی

برای دانلود جوکر فصل 6 قسمت 2 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

دانلود جوکر فصل 6  قسمت 2 فینال

 دانلود فینال جوکر فصل 6 قسمت 2 نسخه کامل و اصلی

بازیگران فصل اول فینال جوکر فصل ششم قسمت دوم

فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار شده است. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر خواهند شد.

بازیگران این فصل  هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه‌خواه، یوسف تیموری، شهرام قائدی،عباس جمشیدی، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و رضا شفیعی‌جم می باشند.

بیوگرافی ایمان صفا در جوکر فصل 6 قسمت 2

ایمان صفا (زاده ۱ دی ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فعالیت هنری‌اش را از سال ۱۳۶۸ در تئاتر کودک آغاز کرد و با فیلم کوتاه فرصت‌های فردا به کارگردانی منوچهر هادی بازیگری را آغاز و با ایفای نقش کوتاهی در فیلم قرنطینه وارد عرصه سینما شد؛ سپس سال ۱۳۸۷ در مجموعه تلویزیونی عملیات ۱۲۵ به کارگردانی بهروز افخمی به بازیگری پرداخت و استعدادش را نشان داد.

بصورت جدی فعالیت خود را از زمان دانشگاه و تئاترهای دانشجویی شروع کرد تا اینکه در سال 1386 وقتی 24 ساله بود با فیلم «قرنطینه» به کارگردانی منوچهر هادی و در کنار رضا عطاران و افسانه بایگان بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد.

صفا در دومین تجربه تصویری خود سال 1385 با سریال «عملیات 125» وارد قاب تلویزیون شد و چنان موفق ظاهر شد که در هر سه فصل این مجموعه بازی کرد.

باید سعی کنیم در هر حرفه ای که هستیم آدم موفقی باشیم ، من غیر از توکل به خدا، دست پدر و پای مادرم را می بوسم و این رمز موفقیت من بوده است مادرم هنوز دعایم می کنم و پدرم هم مثل کوه همیشه پشتم ایستاده است.

رئالیتی شو و مسابقه فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۲

برنامه جوکر تازه ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی با نام LOL توسط احسان علیخانی و فیلیمو هست. شرکت کنندگان جوکر باید بقیه را بخندانند اما خودشان نخندند و همین مسأله باعث خلق شدن کلی لحظات بامزه و خنده دار شده. اما جوکر آیا یک کپی خوب هست و یا پتانسیل های از دست رفته درونش هست؟ در این ویدیو به این مسأله می‌پردازیم. در واقع رئالیتی شو جوکر یک ایده جهانی را بومی‌سازی کرده و مخاطبین بسیاری زیادی را جذب کرده است.

برای شما دانلود قسمت دوم فینال جوکر فصل ششم را قرار دادیم امیدوارم از تماشا و دانلود آن رضایت داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما