شناسهٔ خبر: 53825881 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دانلود فصل ششم سریال جوکر قسمت دوم نیم‌بها

فصل ششم سریال جوکر با عنوان فینال فصل اول با جمعی از برگزیدگان فصل های پیشین منتشر شد.

صاحب‌خبر -

فصل ششم سریال جوکر با عنوان فینال فصل اول با جمعی از برگزیدگان فصل های پیشین منتشر شد. فصل ششم جوکر با حضور بازیگرانی برجسته و محبوبی همچون ایمان صفا , رضا شفیعی جم , سهیل مستجابیان , شهرام قایدی , عباس جمشیدی , محمدرضا علیمردانی , هومن حاج عبدالهی , یوسف تیموری است.

معرفی فصل ششم جوکر

برنامه جوکر تازه‌ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی با نام LOL توسط احسان علیخانی و فیلیمو هست. شرکت کنندگان جوکر باید بقیه را بخندانند اما خودشان نخندند و همین مسأله باعث خلق شدن کلی لحظات بامزه و خنده دار شده.

در هر فصل این مسابقه هشت نفر از کمدین‌ها یا بازیگران معروف به میزبانی سیامک انصاری در مکان مخصوص این برنامه دور یکدیگر جمع می‌شوند. آن‌ها در مدت شش ساعت باید تلاش کنند تا یکدیگر را بخندانند. اما قسمت سخت ماجرا اینجاست که اگر خودشان بخندد یا لبخندی بزند، برای اولین بار یک کارت زرد دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم تکرار شود، از مسابقه حذف می‌شود.

دانلود فصل ششم جوکر

فصل ششم جوکر

معرفی سریال یاغی

یاغی بمب سریال های 1401 به حساب می آید. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت است. کارت که بعد از ساخت فیلم سینمایی «شنای پروانه» و معضلاتی که برای اکران این فیلم متحمل شده این روزها با بحران قاچاق فیلمش هم روبرو شده، تصمیم دارد طی ماه های پایانی سال این پروژه را کلید بزند.

انتظار می رود پخش این سریال با استقبال خوبی مواجه شود. سرکش نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی بـه کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی محصول سال ۱۴۰۰ کشور جمهوری اسلامی ایران اسـت، کـه در درامی جنایی با رویکردهای معمایی حرکت میکند.

تهیه کننده: مازیار هاشمی

کارگردان: محمد کارت

نویسندگان: پدرام پورامیری، حسین دوماری، محمد کارت

ژانر: اجتماعی

دانلود سریال یاغی

 سریال یاغی

معرفی سریال مهمونی

سریال مهمونی با اجرای ایرج طهماسب و مهمانان محبوب این روز ها در اینستاگرام جنجالی به پا کرده است. از محبوبیت مهمانان و ایرج طهماسب گرفته تا پشه و پسر بچه همگی مورد توجه بینندگان قرار گرفته است. آقای طهماسب در خلال گفت‌وگو با شخصیت‌ها پیام‌های مثبتی از جمله احترام به بزرگترها و آداب معاشرت را آموزش می‌دهد. عروسک پسرک گل فروش عادت به فحاشی دارد و از الفاظ نامناسبی استفاده می‌کند و نمایش آن می‌تواند برای کودکان تقلیدپذیر باشد. اما آقای طهماسب با مهربانی با او صحبت می‌کند و ناسزا گفتن او را مذمت می‌کند.

کارگردان : ایرج طهماسب

بازیگران: ایرج طهماسب، هوتن شکیبا ،کاظم سیاحی ،سهیل مستجابیان، علی زرمهری، سهیل رهبر زارع، سارا صبری و احمد فیاض

ژانر: عروسکی، کمدی، تاک شو

تاریخ انتشار: سال ۱۴۰۱

مدت زمان این قسمت: ۶۸ دقیقه

دانلود سریال مهمونی

سریال مهمونی

معرفی سریال آمستردام

اسامی کامل بازیگران: هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، نسیم ادبی،ارمیا قاسمی، رویا جاویدنیا، هدیه آزیدهاک، بابک قادری، آوا دارویت، سید فهام سعادتمندی، رامین سیار دشتی، گلنوش قهرمانی، محمد صدیقی‌مهر، علیرضا آقاخانی،امیرحسین غمخوار، عباس غفاری و …

شهاب (مهدی سلطانی) :“شهاب:چرا هیچ وقت انتخابت من نبودم شیوا ؟…تو دوتا قلبو‌شکوندی، دو‌تا قلب…”

شیوا(هنگامه قاضیانی) :من هیچ وقت عاشقت نبودم. تو هم نبودی ….هر دومون فقط انتقام می خواستیم…

باربد(مهدی پاکدل) :آقا محمد‌خان می دونی چه جوری روباه می کشت؟ یه زنگوله می‌انداخت دور گردنش، روباه بخت برگشته فکر می‌کرد سگ شکاری دنبالشه، دیگه نه می‌تونست شکار کنه، نه جفتشو ببینه

دانلود سریال آمستردام

 سریال آمستردام

 

 

نظر شما