شناسهٔ خبر: 66685025 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

نری چهار راه استانبول!

دنیا عوض شده ، روش های جدید درآمدزایی به وجود آمده... این چند سطر را بخوان.

صاحب‌خبر -

خب الآن از این تاکسی اینترنتی ها سفارش میدی میاد در خونت دیگه. خریدتم که همین طور، حتی غذا هم لازم نیست بری بگیری بیاری، میارن برات.

حالا داستان خرید ارز که خیلی جالب تر هم هست. هر کس یه قیمتی روی تابلوش می زنه. هر روزم یه نازی دارن که امروز خرید نداریم، فروش نداریم و … تازه بخوای دلار ببری بفروشی یا بخری بیاری باید تمام حواستو جمع کنی ازت نزنن. ساعت مشخصی داره، تعطیلی و عید و شب و … هم که داره.

بعدم بخوای بری یه سفر باز حواستو باید جمع کنی پولت گم نشه، دزدیده نشه و هزارجور داستان دیگه که خودتون بهتر می دونید.

اما باور کنید دوره این چیزا گذشته. یه اپ صرافی آبان تتر رو الآن نصب می کنی، راحت با کارت ملی خودت تو چند دقیقه احراز هویت می کنی و تمام.

هر ساعت از شبانه روز که بخوای تو خونه خودت با یه گوشی و اینترنت ریالتو تبدیل به دلار می کنی و هر وقتم بخوای دوباره تبدیلش می کنی به ریال و چند ثانیه بعدم تو حسابته.

دنیا عوض شده، خیلی راحت تر شده. فقط حواستو جمع کن از تحولات روز دنیا عقب نمونی. چون تو دنیای امروز پول در آوردن خیلی هم سخت نیست. بلدی می خواد که رایگان و آنلاین یادت می دیم. بیا تو کی و چی بقیش رو اونجا بهت بگم. می بینمت

راستی عضویت در صرافی ها با این کد رفرال کی و چی کلی امتیازات عالی داره که شما رو رایگان و امن می بره به دنیای پرهیجان و جذاب معاملات پرسود رمزارزها.

صرافی ایرانی آبان تتر

صرافی خارجی کوینکس(فارسی)

برای آموزش نحوه نصب و یادگیری رایگان پیام بدید: به  این آیدی

ثروتمند شدن؛ قانون قبیله  کی و چی  است

 @keyochi

نظر شما