شناسهٔ خبر: 53838629 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه شرکت گاز فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان

برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکزمشترک نوآوری صنعت گاز شرکت گاز استان فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

 علی‌اکبر میدان‌ شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با تبیین شعار سال مبنی بر اهمیت تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

او  گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، تدوین برنامه عملیاتی و ایجاد زمینه‌های همکاری پژوهشی، تحقیقاتی، طراحی، مهندسی و تولید فناوری‌های حوزه صنعت گاز در چارچوب زیست بوم نوآوری ملی و بخش صنعتی است.

میدان‌ شاهی با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهنامه طرفین متعهد می‌شوند تا زمینه‌های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد آن را فراهم آوردند گفت: به منظور عملیاتی کردن شعار سال و تقویت و توسعه همکاری فناورانه، ایجاد زمینه و فرصت بهره برداری از توانمندی‌های واحد‌های نوآور و فناور و استفاده ساختارمند از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی  پژوهشی در حوزه گاز این موافقت نامه مبادله شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: بر اساس این تفاهم نامه تخصیص فضای اداری مناسب برای راه اندازی مرکز نوآوری، تعیین واحد‌های فناور و شناسنامه دار کردن این واحد‌ها در ساختار مرکز نوآوری و همکاری  طراحی و راه اندازی سامانه اطلاعاتی بخشی از تعهدات پردیس شرکت‌های دانش بنیان است.

میدان‌ شاهی گفت:  شرکت گاز استان فارس بر اساس این تفاهم نامه متعهد به ارائه نقشه راه با استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری تا افق ۱۴۰۴ شده است.

نظر شما