شناسهٔ خبر: 53837264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امضای تفاهم نامه شرکت گاز فارس و شرکت‌های دانش بنیان

برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکزمشترک نوآوری صنعت گاز شرکت گاز استان فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، علی‌اکبر میدان‌شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: موضوع این تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکز مشترک نوآوری صنعت گاز است.

او افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، تدوین برنامه عملیاتی و ایجاد زمینه‌های همکاری پژوهشی، تحقیقاتی، طراحی، مهندسی و تولید فناوری‌های حوزه صنعت گاز در چارچوب زیست بوم نوآوری ملی و بخش صنعتی است.

میدان‌شاهی با بیان این که بر اساس این تفاهم نامه هر دو طرف متعهد می‌شوند تا زمینه‌های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد آن را فراهم آوردند، اظهار داشت: در راستای عملیاتی کردن شعار سال و تقویت و توسعه همکاری فناورانه، ایجاد بستر و فرصت بهره برداری از توانمندی‌های واحد‌های نوآور و فناور و استفاده ساختارمند از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی ـ پژوهشی در حوزه گاز این موافقت نامه مبادله شد.

بر اساس این تفاهمنامه تخصیص فضای اداری مناسب جهت راه اندازی مرکز نوآوری، تعیین واحد‌های فناور و شناسنامه دار کردن این واحد‌ها در ساختار مرکز نوآوری و همکاری جهت طراحی و راه اندازی سامانه اطلاعاتی بخشی از تعهدات پردیس شرکت‌های دانش بنیان است.

همچنین شرکت گاز استان فارس بر اساس این تفاهم نامه متعهد به ارایه نقشه راه با استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری تا افق ۱۴۰۴ شده است.

نظر شما