شناسهٔ خبر: 53826857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازندران

پلیس وظیفه شناس دست رد بر سینه رشوه میلیونی زد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران از صحت عمل و رد رشوه ۵۸۰ میلیون ریالی توسط یکی از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، سرهنگ مسعود تقدیسی گفت: در اجرای طرح برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ساری شدند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز اجرایی استان برای دستگیری متهم اقدام و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ تقدیسی، خاطر نشان کرد: پس از اجرای عملیات متهم برای فرار از قانون مبادرت به پرداخت ۵۸۰ میلیون ریال وجه نقد به یکی از ماموران را داده بود، که این مامور وظیفه شناس و صحیح العمل ضمن خودداری از دریافت مبلغ مورد نظر مراتب را صورتجلسه و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضائی ارسال کرد.

وی ضمن قدردانی از این مامور وظیفه شناس و بیان این که پلیس الگوی اخلاقی و قانونی جامعه است، اظهار داشت: اقتدار، هوشمندی، هوشیاری، صحت عمل و اجرای مقررات از مهمترین ارکان اعتماد مردم به پلیس است که خوشبختانه این خصیصه در بین کارکنان انتظامی استان وجود دارد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه، گفت: امروز پلیس حضوری موثر در میان مردم جامعه دارد و در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارد.

نظر شما