شناسهٔ خبر: 61774473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رد پیشنهاد رشوه ۲۲۶ میلیونی به کارکنان انتظامی میاندورود

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران از رد رشوه ۲۲۶ میلیون ریالی کارکنان انتظامی میاندورود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: یکی از مهمترین اهداف بازرسی در صیانت از کارکنان، حفظ سازمان از هرگونه آسیب و ارتقاء روحیه اقتدار، عزت، منزلت و شخصیت در کارکنان است.

سرهنگ مسعود تقدیسی با اشاره به اقدامات تشویقی برای کارکنان صحیح العمل و پاکدست، افزود: به منظور نهادینه سازی فرهنگ امتناع از دریافت رشوه و ایجاد انگیزه خدمتی در کارکنان و همچنین ارتقاء صحت عمل آنان تدابیر پیشگیرانه فرماندهان، روسا و مدیران می‌تواند در جهت کاهش زمینه‌های ارتکاب و محدود کردن موقعیت‌های مجرمانه موثر باشد.

او گفت: صحت عمل کارکنان در اجرای ماموریت و پاکدستی آنان موجب عزت فردی و منزلت سازمانی می‌شود.
سرهنگ تقدیسی با اشاره به عملکرد صحیح ماموران کلانتری فرماندهی انتظامی میاندرود، افزود: سرگرد "مهدی باقری و استواریکم سامان نجف پور" در حین گشت زنی درحوزه ماموریتی به دو سرنشین خودروی سواری مشکوک می‌شوند و پس متوقف کردن و بازرسی از خودرو انواع مواد مخدر و یک قبضه اسلحه غیرمجاز پنج تیر تاشو و تعدادی فشنگ را کشف که راننده برای فرار از جرم ۲۲۶ میلیون ریال به ماموران پیشنهاد رشوه داد که جهت سیر مراحل قانونی پرونده تشکیل و متهمان از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: اقدامات صیانتی نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی تعالی رفتار و ... از مهمترین برنامه‌های به شمار می‌روند که نتیجه آن بهبود ماموریت‌های سازمانی و ارتقاء امنیتی پایدار برای مردم خواهد بود.

نظر شما