شناسهٔ خبر: 5363467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان (2)

تیم ملی مراکش از حضور در تبریز انصراف داد

تیم ملی دوچرخه‌سواری مراکش از حضور در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان انصراف داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از هفت خردادماه در 6 مرحله آغاز می‌شود.
این رقابت‌ها با حضور 16 تیم خارجی و پنج تیم داخلی برگزار می‌شود؛ تیم دوچرخه‌سواری «سرچ تو ریته‌ین» استرالیا صبح امروز وارد تبریز شده و در هتل تبریز اسکان یافت.
اما تیم مراکش که برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده بود، به تبریز نخواهد آمد.

دبیر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای ایران - آذربایجان با تایید این خبر گفت: مراکشی‌ها از حضور در این رقابت‌ها انصراف دادند و با توجه به زمان اندک احتمال جایگزینی تیمی حتی از کشورهای همسایه به جای مراکش کم است.

ابراهیم فیروزی اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی مراکش به ستاد برگزاری تور و مهیا شدن امکانات جهت حضور این تیم از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری و متعاقب آن انصراف این تیم از قاره آفریقا، تیم مراکش از سوی UCI جریمه شده و غرامت پرداخت خواهد کرد.

فیروزی حضور 16 تیم خارجی در این رقابت‌ها را برای اولین بار در تاریخ این مسابقات دانست و اضافه کرد: پیش از این بیشترین میزان حضور تیم خارجی به سال گذشته یعنی دوره بیست و نهم باز می‌گردد که 14 تیم از کشورهای مختلف حضور یافته بودند.

سی و امین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با عنوان کاروان سرداران شهید آذربایجان از هفت الی 12 خردادماه در مسیر تبریز به مشکین شهر، سرعین به تبریز، تبریز به ارومیه، ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس، جلفا به کلیبر و داخل شهر تبریز به مسافت 970 کیلومتر برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آر تی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و تیم‌های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران حضور دارند.

انتهای پیام/60017/ز30/چ3000

نظر شما