شناسهٔ خبر: 67976519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید قالب‌های شیرینی پزی در اصفهان

اصفهان - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی گسترده در کارگاه تولید قالب‌های شیرینی پزی در اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۸ و ۴۴ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان امام رضا (ع) -خیابان فضیلت گزارش شد، ادامه داد: بلافاصله اکیپ آتش نشانان با تعدادی اطفائیه سنگین، خودرو پلتفورم و خودروی حامل دستگاه تنفسی از ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این کارگاه در ۲ طبقه که هر طبقه حدود ۴۰۰ مترمربع بود و به‌صورت غیراصولی انبارداری شده بود از دو مسیر ضلع غربی و شرقی رینگ اطفا حریق توسط آتش‌نشانان انجام شد و از سرایت شعله به دیگر نقاط جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: با توجه به وسعت حریق و امکان سرایت حریق به کارگاه‌های مجاور، اکیپ‌های عملیاتی بدون فوت وقت و با سرعت عمل بسیار زیاد اقدام به اطفا آتش کردند.

شریعتی اضافه کرد: خوشبختانه این حریق بدون هیچ‌گونه خسارت جانی اطفا شد و علت آن نیز توسط کارشناسان علت یابی حریق سازمان در دست بررسی می‌باشد لذا به شهروندان عزیز توصیه می‌شود در انبارها همواره رعایت اصول ایمنی انبارداری همچنین چیدمان اصولی و تفکیک وسایل کنار یکدیگر اقدام کنید.

نظر شما