شناسهٔ خبر: 5340688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس گزارش می‌دهد

6 روز هیجان در جاده‌های بهاری آذربایجان

سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری آذربایجان از 7 خرداد آغاز می‌شود و رکابزنان داخلی و خارجی در 6 مرحله با هم به رقابت می‌پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیست‌ونهمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان به صورت منظم و بدون وقفه برگزار شده که این مسابقات یکی از رقابت‌های معتبر بین‌المللی در آسیا شناخته می‌شود. این رقابت‌ها از سال گذشته به کلاس نیمه‌حرفه‌ای ارتقا یافته و در دوره سی‌ام برگزارکنندگان این مسابقات بر حفظ این جایگاه و رسیدن به درجه حرفه‌ای شدن تلاش می‌کنند.
رقابت‌های امسال در 6 مرحله و به مسافت 960 کیلومتر و از هفتم تا 12 خرداد سال‌جاری در سه استان آذربایجان‌غربی، شرقی و اردبیل برگزار می‌شود.
مراحل تور دوچرخه‌سواری آذربایجان
سی‌وامین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران ـ آذربایجان‌شرقی 7 خرداد آغاز می‌شود. دوچرخه‌سواران در مرحله اول مسیر تبریز به مشکین‌شهر را رکاب خواهند زد و در مرحله دوم از سرعین به تبریز باز خواهند گشت.
مرحله سوم از تبریز به سمت ارومیه خواهد بود و مرحله چهارم تور از ارومیه به منطقه آزاد ارس است همچنین دوچرخه‌سواران در مرحله پنجم از منطقه آزاد تجاری ارس به کلیبر (منطقه آینالو) را رکاب می‌زنند.
مرحله پایانی 12 خرداد در داخل شهر تبریز بوده و بعد از این 6 مرحله قهرمانان تیمی و انفرادی معرفی می‌شوند.
در سی‌امین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان تیم‌های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ توریته‌ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان.اس.سی مالزی، آر.تی.اس.سانتیک چین‌تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی.سی.ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینوفورائور قزاقستان، لویشان لنداسکیپ جمهوری خلق چین و ای.سی.سپارتا پراها جمهوری چک و تیم ملی مراکش به همراه 5 تیم داخلی پتروشیمی تبریز، شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور دارند.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

نظر شما