شناسهٔ خبر: 5363464 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام خوشامدگویی وزیر ورزش به رکابزنان تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

وزیر ورزش و جوانان در پیامی به سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: نام این تور با سابقه، با نام دوچرخه سواران بزرگ و مطرح دنیا عجین شده است.

صاحب‌خبر -

وزیر ورزش و جوانان در پیامی به سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: نام این تور با سابقه، با نام دوچرخه سواران بزرگ و مطرح دنیا عجین شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از ستاد اطلاع رسانی این دوره از رقابت ها، محمود گودرزی در پیام خود آورده است:

حمد و ستایش خداوند متعال را که شاهد برگزاری سی امین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هستیم رقابت هایی که نامش با نام و درخشش دوچرخه سوارانی بزرگ و صاحب عنوان عجین شده و امروز به قدیمی ترین تور دوچرخه سواری ایران بدل شده است.

وی دراین پیام اضافه کرده است: بدین وسیله به مسوولان و دست اندرکاران استانی که توانسته اند درسال های اخیر با ارتقای فنی و کسب تجربیات ارزشمند به چنین جایگاهی دست یابند تبریک می گویم.

گودرزی ابرازامیدواری کرد تا حضور ورزشکاران و مربیان و دست اندرکاران کشورهای مختلف در این رویداد، به همدلی هرچه بیشتر میان کشورها از یک سو و همگانی شدن ورزش جذاب دوچرخه سواری از سوی دیگر بیانجامد.

وزیر ورزش وجوانان کشور در این پیام ضمن خوش آمدگویی به همه میهمانان، رقابتی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای تمامی ورزشکاران آرزو کرده است.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان هفت تا دوازده خرداد ماه جاری و با حضور تیم های خارجی ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آر تی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و مراکش و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما