شناسهٔ خبر: 53425116 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب‌زاده:

جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ریشه همه ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی است

سخنگوی وزارت خارجه نژادپرستی، کشتار، زندانی کردن، محرومیت‌های ملت فلسطین و تروریسم رژیم صهیونیستی را ریشه همه ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواند.

صاحب‌خبر -

آقای سعید خطیب‌زاده گفت: مبارزه با اشغالگران حق مشروع، بدیهی و طبیعی مردم بی‌دفاع فلسطین و پاسخی در قبال تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه بیت المقدس و جنایات و تجاوزات مستمر رژیم غاصب اسرائیل علیه مردمی که تحت مضایق و محرومیت‌های شدید در قدس شریف و سایر اراضی فلسطین قرار دارند، است.

سخنگوی وزارت خارجه بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین و مبارزات رهایی بخش مردم آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید

خطیب زاده از همه ملت‌ها، دولت‌ها و مجامع بین المللی خواست تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم آپارتاید صهیونیستی، عمل کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در فلسطین شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تنها راه حل بحران فلسطین را برگزاری همه پرسی با مشارکت همه ساکنان اصلی فلسطین عنوان کرد.

به گفته او، «با توجه به خوی سرکش، قانون‌گریز و عهد‌شکن رژیم جعلی صهیونیستی، مقاومت تنها انتخاب ملت تحت اشغال فلسطین برای وادار کردن این رژیم اشغالگر به پذیرش راه حلی دموکراتیک برای آزادی قدس شریف و تعیین سرنوشت فلسطین است.»

نظر شما