شناسهٔ خبر: 67321029 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

البرغوثی:

هیچ قدرتی در جهان قادر به شکستن اراده ملت فلسطین نیست

دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: ماهیت اصلی نبرد در نوار غزه حول ضرورت اخراج اشغالگران می‌چرخد و علت تشدید حملات نیز انتقام جویی به علت شکست در آواره کردن ملت فلسطین است.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیوین المیادین، مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه، در محقق ساختن هدف خود برای نابودی مقاومت و اشغال غزه شکست خورده است. 

<div id="video-display-embed-code_11241819"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266072/11241819?width=600&height=350"></script></div>

وی ادامه داد: هیچ کسی در نوار غزه وجود ندارد که آماده باشد به مزدور رژیم صهیونیستی و آمریکا تبدیل شود. ماهیت اصلی نبرد در نوار غزه حول یک تفکر و ایده واحد یعنی ضرورت اخراج اشغالگران می‌چرخد. علت تشدید حملات به نوار غزه، انتقام جویی به علت شکست در کوچاندن و آواره کردن ملت فلسطین است.

البرغوثی تصریح کرد: تشکیلات خودگردان در صورتی که تشکیل حکومت وحدت ملی را نپذیرد، شکست خواهد خورد. 

اسموتریچ خواهان الحاق کرانه باختری به قلمرو اسرائیل است. ایده اسموتریچ بر اساس انتقال کنترل کرانه باختری از ارتش اسرائیل به شهرک نشینان صهیونیست استوار است. اما تمام برنامه‌ها و توطئه‌های کنونی اسرائیل در گذشته تجربه شده و شکست خورده است. برای اینکه اسموتریچ پیروز نشود، ما به جبهه ملی فلسطینی متحد و لغو هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر نیاز داریم. 

البرغوثی خاطرنشنان کرد: هیچ قدرتی در جهان جود ندارد که بتواند اراده ملت فلسطین را بشکند. مسأله فلسطین از حمایت جهانی برخوردار است و من به دو ملت لبنان و یمن به خاطر حمایت از فلسطین درود می‌فرستم. ملت لبنان جان فشانی و فداکاری‌های بزرگی کرده است. اقدامات مقاومت لبنان و یمن و حمایت آنها از مقاومت فلسطین، واقعیت‌هایی را که دشمن می‌خواهد بر ما تحمیل کند، تغییر داده است. جنگ کنونی فقط علیه غزه نیست بلکه کل فلسطین را شامل می‌شود و حتی مصر و اردن را هم تهدید می‌کند.

نظر شما