شناسهٔ خبر: 52965320 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صف خرید و فروش سهام در ۱۷ اسفند

در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۰۹ واحدی ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۹۷ واحدی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۱۷  اسفند) در ابتدای معاملات با اُفت ۲ هزار و ۷۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۰۹:۴۵ شاخص کل بورس با افت ۳ هزار و ۴۰۹ واحدی ارتفاع یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۴۹۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۳۹۴  واحدی در ارتفاع ۳۴۱ هزار و ۱۱۷ واحدی قرار گرفت.

سه نماد فولاد، شستا و وبملت بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. شتران نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۴ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحدی ایستاد. زاگرس، تجلی و دماوند سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس هستند.

در ساعت ۱۱:۲۵ شاخص کل بورس با افت ۵ هزار و ۲۷۲ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۷ هزار و ۶۳۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۷۹۲ واحد در ارتفاع ۳۴۰ هزار و ۷۱۹ واحدی قرار گرفت.

فولاد، شستا و وبملت سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس در این دقایق هستند. شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با رشد ۵۸ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۱۵۶ واحدی قرار گرفت. در این دقایق ۵۶ نماد در صف خرید و ۴۷ نماد درصف فروش است.

نظر شما