شناسهٔ خبر: 52841739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زیاد النخاله:

امروز مقاومت قوی‌تر و رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از همیشه است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به قدرت مقاومت فلسطین اعلام کرد مقاومت برای دفاع از مردم شیخ جراح در برابر جنایت‌ صهیونیست‌ها آماده است.

صاحب‌خبر -

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی توافق ها با سران رژیم صهیونیستی را یک فریب بزرگ خواند و تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای دفاع ازبیت المقدس و مردم شیخ جراح آماده هستند.

به گزارش المیادین، النخاله ضمن تاکید برای دفاع از مردم شیخ جراح گفت: تنها راه پیش روی ملت فلسطین مقاومت است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در نشست مردمی با عنوان «مقاومت راه آزادی است» اعلام کرد نبرد شمشیر قدس ثابت کرد که عناصر قدرت برای مردم فلسطین برگشت ناپذیر است».

براساس گفته‌های النخاله، مقاومت قوی‌تر از همیشه و رژیم صهیونیستی امروز ضعیف‌تر از همیشه است و توافقات با سران رژیم صهیونیستی چیزی جز فریب بزرگ نیست. او هم چنین عادی‌سازی و صلح اقتصادی با تل آویو را توهین قلمداد کرد.

او با اشاره یهودی سازی بیت المقدس گفت: از تشکیلات خودگردان چیزی جز عبارت «قدس خط قرمز است» نمی‌شنویم و این عبارت درباره قدس صدق نمی‌کند، زیرا تحت کنترل مستقیم دشمن صهیونیستی است و هر روز پایمال می‌شود.

النخاله با اعلام همبستگی کامل با اسرای دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «هیچ لحظه نباید در مقابله با این رژیم تردید کنیم و کاری که مردم کرانه باختری انجام می‌دهند مقاومت به تمام معناست»

عملیات شمشیر قدس در اردیبهشت ماه علیه رژیم صهیونیستی شروع شد و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. دلیل شروع این عملیات نیز حمله صهیونیست‌ها به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی و تلاش برای اخراج ۵۰۰ فلسطینی از محله شیخ جراح در قدس بود.

چندی قبل فرمانده پیشین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده بود نبرد شمشیر قدس تفکر مبنی بر توانایی تل آویو برای مقابله با نیرو‌های مقاومت را تغییر داده است.

 

نظر شما