شناسهٔ خبر: 52833377 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

زیاد النخاله: مقاومت قوی‌تر از همیشه است

خبرگزاری صداوسیما

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: مقاومت قوی‌تر از همیشه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنرانی خود با عنوان «مقاومت، راه آزادی است» خطاب به سازشکاران گفت: واقعیت روز به روز ثابت کرد که شما هیچ دستاوردی برای مردم فلسطین نداشته اید.
وی با اشاره به اینکه هر که امروز قدرت دارد و هر که می‌تواند بجنگد، او است که می‌تواند مردم را به پیروزی برساند، تصریح کرد: مقاومت قوی‌تر از همیشه است و دشمن امروز ضعیف‌تر از همیشه است.
زیاد النخاله افزود توافق با دشمن تنها فریبی بزرگ برای ورود اسرائیلی‌ها به تمام پایتخت‌ها است و عادی سازی و صلح اقتصادی چیزی جز توهین و سپس توهین نیست.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: آیا رهبران خلیج فارس مجبور بودند کشور‌های خود را به روی صهیونیست‌ها باز کنند؟
زیاد النخاله تاکید کرد گفت: قدس یهودی می‌شود و از تشکیلات خودگردان چیزی جز عبارت «قدس خط قرمز است» نمی‌شنویم.
وی افزود: عبارت قدس خط قرمز است درباره قدس صدق نمی‌کند چرا که تحت تسلط مستقیم دشمن است و هر روز آلوده می‌شود.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه هر مسلمانی در جهان باید همیشه برای قدس و مقدسات آماده باشد افزود: از همه رزمندگان مقاومت می‌خواهم برای دفاع از قدس و مردم شیخ جراح آماده باشند.
زیاد النخاله گفت: ما نباید لحظه‌ای در مقابله با دشمن تردید کنیم و کاری که مردم کرانه باختری انجام می‌دهند مقاومت تمام معناست.
وی افزود: با افتخار در کنار اسیران خود در زندان‌های دشمن در جهاد مستمر آن‌ها ایستاده ایم.
زیاد النخاله همچنین گفت: سی سال پس از اسلو، شما در رام الله گرفتار شده اید، جایی که جرات نمی‌کنید در مورد فلسطین صحبت کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما