شناسهٔ خبر: 52511857 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

عملیات نیرو‌های مقاومت در کرانه باختری متوقف نمی‌شود

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، در تماس با خانواده شهدای نابلس تأکید کرد عملیات‌های شهادت‌طلبانه و جهادی در کرانه باختری متوقف نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوانزیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته (پنجشنبه) با خانواده شهدای قهرمان نابلس که چند روز پیش توسط اشغالگران صهیونیست ترور شدند تماس گرفت.

به گزارش فلسطین الیوم، دبیرکل جهاد اسلامی در تماس با خانواده شهدا گفت: «شهدا پس از طی مسیر انجام عملیات‌های مقاومتی در کنار برادران مجاهد و مقاومت خود به آرزوی خود رسیدند.»

زیاد النخاله تأکید کرد: «عملیات‌های شهادت‌طلبانه و جهادی در کرانه باختری متوقف نخواهد شد و زمان ثابت خواهد کرد که محاسبات دشمن با شکست مواجه شده است.»

بیشتر بخوانید:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز افتخار از همکاری با همه آزادگان در مقابله با دشمن صهیونیستی و مقابله با تجاوزات آن به سرزمین و ملت فلسطین، تأکید کرد: «خون پاک شهدا، قدرت نیروهای مقاومت را برای مقابله و درگیری مستمر با دشمن در همه نقاط شعله‌ور نگاه می‌دارد.»

پیش از این نیز «جمال حویل» عضو شورای انقلابی جنبش «فتح» فلسطین تأکید کرد مردم نابلس تنها نخواهند ماند و تمام شهر‌های کرانه باختری به حمایت از آن‌ها در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها به جوش خواهند آمد.

روز سه‌شنبه، عناصر ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی جنایتکارانه ۳ نفر از نیرو‌های مقاومت وابسته به جنبش فتح را در شهر نابلس در کرانه باختری به شهادت رساندند.

رزمندگان فلسطینی عصر امروز در عملیات‌هایی انتقام شهدا را از صهیونیست‌ها گرفتند. این رزمندگان تعدادی از نیرو‌های گشت رژیم اشغالگر در منطقه «سیله حارثیه» و ایست‌وبازرسی نظامی «الجلمه» را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

نظر شما