شناسهٔ خبر: 52511162 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در شمال جنبن صورت گرفت؛

تازه ترین عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

منابع خبری از جدیدترین عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی با وجود فضای سرکوبگری شدید و همکاری امنیتی گسترده تشکیلات خودگردان با اشغالگران خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، رزمندگان مقاومت در کرانه باختری اشغالی، عملیات جدیدی را علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند.

 

بر اساس این گزارش، رزمندگان مقاومت، ایست نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال جنین را به رگبار بستند.

 

سایت عبری حدشوت بتاخون سدی شامگاه پنجشنبه از این عملیات ضد صهیونیستی در نزدیکی شهر جنین خبر داد.

 

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین شامگاه پنجشنبه به سمت نظامیان صهیونیست در نزدیکی روستای الیامون در اطراف شهر جنین تیراندازی کردند.

 

گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح روز پنجشنبه از حالت آماده باش در میان رزمندگانش در کرانه باختری علیه متجاوزان صهیونیست با هدف دفاع از مردم فلسطین خبر داد.

 

این گردانها در یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر نابلس اعلام کرد که در پاسخ به جنایت ترور سه جوان ، حالت آماده باش در صفوف رزمندگانش علیه متجاوزان صهیونیست اعلام می شود.

 

گردانهای شهدای الاقصی اعلام کرد از تشکیلات خودگردان می خواهد توافق اسلو با رژیم صهیونیستی را لغو کند.

 

خاطر نشان می شود شهر قدس اشغالی و تمام شهرهای کرانه باختری در پی جنایت نظامیان صهیونیست در ترور سه  جوان در شهر نابلس شاهد حالتی از تنش و ناآرامی است که در پی آن درگیری ها و عملیات تیراندازی در تمام شهرهای کرانه باختری رخ داده است.

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما