شناسهٔ خبر: 52520923 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گردان‌های «شهدای الاقصی»:

عناصر نظامی رژیم صهیونیستی را در «نابلس» هدف قرار دادیم

رامین حسین آبادیان

گردان های «شهدای الاقصی» با صدور بیانیه ای از هدف قرار دادن عناصر نظامی رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، گردان‌های «شهدای الاقصی» امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای از هدف قرار دادن عناصر نظامی رژیم صهیونیستی در نابلس خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه گردان‌های مذکور آمده است: گروهی از رزمندگان شهدای الاقصی شب گذشته به صورت مستقیم به روی شماری از عناصر نظامی رژیم صهیونیستی که در مرکز ایست و بازرسی «حواره» در جنوب نابلس مستقر بودند، آتش گشودند.

در این بیانیه همچنین قید شده است: این عملیات در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها در ترور سه عضو شهدای الاقصی در نابلس انجام شد. رزمندگان شهدای الاقصی توانستند محل انجام عملیات را ترک کنند. عملیات ما در پاسخ به خون به ناحق ریخته شده شهدایمان ادامه دارد.

روز گذشته خبرنگار مهر در غزه در گزارشی اختصاصی از تحولات کرانه باختری پس از اقدام صهیونیست‌ها در ترور ۳ تَن از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی به بررسی اوضاع کرانه باختری و واکنش مقاومت در گفتگو با اعضای برجسته جنبش‌های مقاومت فلسطین پرداخت.

«داوود شهاب»: عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در همین زمینه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: ما در جهاد اسلامی تأکید می‌کنیم که جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان آنها را از ادامه مبارزه باز نمی‌دارد. وی افزود: این جنایت‌ها عزم مقاومت فلسطین را سست نخواهد کرد. مبارزان فلسطینی و نیز ملت فلسطین به مقاومت و جهاد خود ادامه می‌دهند. عزم ملت و مبارزان فلسطین برای مقاومت، جزم است. شهادت برای ما هدف بزرگی محسوب می‌شود. این آرزوی مجاهدان ما است که به مقام رفیع شهادت نائل آیند.

در ادامه گزارش، خبرنگار مهر گفتگویی را با احمد خریس، عضو ارشد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین انجام داده است. وی گفت: مقاومت امروز به ابزار حیات ملت و مقاومت فلسطین تبدیل شده است. مقاومت در واقع گزینه‌ای برای پاسخگویی به تمامی جنایاتی است که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مرتکب می‌شوند. این رهبر فلسطینی گفت: رژیم صهیونیستی از تمامی ابزارهای ظلم و ستم علیه فلسطینیان بهره برداری می‌کند. امروز ما شاهد آن هستیم که بدترین اشکال ظلم و ستم از سوی امپریالیسم جهانی و دست پرورده آن رژیم صهیونیستی، علیه فلسطینیان به کار گرفته می‌شود.

نظر شما