شناسهٔ خبر: 52520394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صیانت از انقلاب اسلامی نیازمند صبر مردم و تبعیت از رهبری است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: قانون مندی در تاریخ یکی از نقاط اشتراک انقلاب ما و انقلاب انبیای الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر قزوین با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاریخ تکرار می شود و ما باید از آن درس بگیریم و در راستای حفظ و صیانت از این انقلاب بکوشیم.  

حجت الاسلام سعیدی افزود: حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیازمند صبر مردم است و همانطور که قرآن کریم دلایل و عوامل پیروزی بنی اسرائیل بر طاغوت را تبعیت آن قوم از رهبری برشمرده، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی نیز در گرو اطاعت از رهبری است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه بیان کرد که خداوند میزان صبر بنی اسرائیل را با قرار دادن برخی سختی ها در برابر آنها آزمود و اگر به شرایط امروز توجه کنیم مردم ایران نیز دچار مشکلاتی هستند که قطعا با صبر و اعتماد به دولت انقلابی و به مرور زمان رفع می شوند. وی گفت: قانون مندی در تاریخ از جمله اشتراکات انقلاب اسلامی و انقلاب انبیای الهی است.

حجت‌الاسلام سعیدی بیان کرد: ملت ما تا به امروز استوار و شجاعانه ایستادگی کرده و در عرصه های مختلف انقلاب در میدان حضور پررنگ داشته و در حفظ آن کوشیده اند با این وجود همچنان باید درنظر داشت خطر در کمین انقلاب است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران ادامه دهنده انقلاب پیامبر اعظم (ص) است و ضربه‌های وارد شده به امامت را از این مسیر می توان جبران کرد.

رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی کل قوا همچنین گفت: در شرایط فعلی در میانه راه هستیم و باید مراقب اغواگری دشمنان خارجی باشیم تا ذهن ما را با مسائل و مشکلاتی که داریم منحرف نکند.

انتهای پیام

نظر شما