شناسهٔ خبر: 67566262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری بوشهر مطرح کرد؛

اجرای ۱۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۳۳۵ میلیارد تومان در بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از پیش‌بینی ۱۹ پروژه راه روستایی با اعتبار اولیه ۳۳۵ میلیارد تومانی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۶۲ کیلومتر تعریض، بهسازی و احداث است که با تکمیل آن‌ها شاهد جهش قابل توجهی در افزایش رضایت‌مندی روستانشینان استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه پرونده آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار استان بسته شده، افزود: اکنون شش روستای بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب بی‌بهره است و باید ۷۴ کیلومتر جاده در این محورها ایجاد و آسفالت شود که در هدفگذاری این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ابرازامیدواری کرد: با توجه به پروژه‌های پیش‌بینی شده برای روستاهای باقی مانده استان، درصورت تأمین منابع اعتباری که عمدتاً استانی می‌باشد، بتوانیم تا سال ۱۴۰۴ پایان راه آسفالت همه روستاهای بالای ۲۰ خانواری استان بوشهر را جشن بگیریم.

وی شاخص بهره‌مندی خانوار روستایی استان از راه آسفالته را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: میانگین کشوری این شاخص در حال حاضر به ۸۵ درصد رسیده که نشان از اثربخشی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان می‌باشد.

استان بوشهر بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که ۲ هزار و ۴۲۱ کیلومتر آن شامل محورهای روستایی می‌باشد.

نظر شما