شناسهٔ خبر: 67567193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای ۱۹ طرح راه روستایی در استان بوشهر هدف‌گذاری شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: اجرای ۱۹ طرح راه روستایی با اعتبار اولیه سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان هدف گذاری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه در جمع خبرنگارن اظهار کرد: طرح‌های یاد شده شامل ۶۲ کیلومتر تعریض، بهسازی و احداث است که با تکمیل آن‌ها جهش قابل توجهی در افزایش رضایت‌مندی روستانشینان استان ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پرونده آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار استان بسته شده، بیان کرد: اکنون ۶ روستای بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب بی‌بهره‌اند و باید ۷۴ کیلومتر جاده در این محورها ایجاد و آسفالت شود که این مهم در هدف‌گذاری این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به طرح‌های پیش‌بینی شده برای روستاهای باقی مانده استان، در صورت تأمین اعتبار، امید است بتوانیم تا سال ۱۴۰۴ پایان راه آسفالت همه روستاهای بالای ۲۰ خانواری استان بوشهر را جشن بگیریم.

اخترشناس ادامه داد: شاخص بهره‌مندی خانوار روستایی در کشور ۸۵ درصد است که این شاخص در استان بوشهر به ۹۸ درصد رسیده و نشان از اثربخشی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان است.

بیشتر بخوانید

ثبت بیش از ۴۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر

افزایش ضریب امنیت جاده ای، هدف گذاری راهداری بوشهر در سال جاری

اینفوگرافیک | افزایش ۹ درصدی تردد در جاده های استان بوشهر

استان بوشهر بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی دارد که ۲ هزار و ۴۲۱ کیلومتر آن شامل محورهای روستایی است.

نظر شما