شناسهٔ خبر: 52517227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نهضت روح الله ادامه دارد...

معتقدان به راه امام(ره) و رهبری و وفاداران به خون شهدا همواره در میدان هستند تا زمینه زایش، رویش و پرورش، نسلی متعهد و متخصص و مدیریتی در تراز انقلاب اسلامی و در سطح جهانی شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی بیگدلو در یادداشتی نوشت: حضور پرشور و شعور مردم ایران اسلامی در آئین گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد نهضت امام روح الله و امت حزب الله با صلابت تر از گذشته برقرار است و همچنان ادامه دارد. نهضتی که از قلب ایران اسلامی به تپش درآمد و بر قلب عالم تهی شده از تدین و انسانیت حکمفرما شد. نهضت برآمده از آموزه های ناب محمد(ص). نهضت برآمده از خواست و همت مستضعفان عالم.

این نهضت زنده است. زنده است تا بشریت زنده بودن خود را در گرد و غبار دنیا پرستی وا ندهد و بر داشته و نداشته های مادی و معنوی این گیتی گرد چوب حراج نزند.
این ملت زنده است. ملتی که در تمام این سالها پای آرمان های خود خون داد، جان داد و جوان داد. ملتی که در روزهای سخت، در طلوع جنگ و غروب فتنه پای حرف خود ایستاد و در مکتب انقلاب، مشق عاشقیت کرد.
دلدادگان انقلاب پای کار هستند. جریانی از مردم برای مردم. جریانی از بطن مردم، متعهد به اهداف انقلاب و معتقد به آرمان های امام و رهبری. جریانی که ذیل خرد جمعی دلسوزان این آب و خاک، گام های حرکتی خود را در مسیر تحقق هرچه بیشتر اسلامیت در جمهوریت همگون می کند.
معتقدان به راه امام(ره) و رهبری و وفاداران به خون شهدا همواره در میدان هستند تا زمینه زایش، رویش و پرورش، نسلی متعهد و متخصص و مدیریتی در تراز انقلاب اسلامی و در سطح جهانی شکل بگیرد. وحدت و همدلی رمز راهبری این هدف است و منیت و افتراق تحت هر عنوانی محکوم به فنا می باشد.
امروز جمهوریت این مملکت در رای و نگاه ملت معنا پیدا می کند. باید قدر این ملت را دانست. باید دین این ملت را ادا کرد. دین این ملت انقلابی را باید انقلابی ادا کرد. شک به دلتان راه ندهید. این مردم انقلابی بوده، انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند.
سرفراز باشی میهن من...

انتهای پیام

نظر شما