شناسهٔ خبر: 67337393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان

حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی با مردمی سازی انقلاب

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردم گفت: با مردمی سازی انقلاب انقلاب اسلامی حفظ و پیشرفت می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان،سرهنگ پاسدار مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم جهت حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی بر مردمی‌سازی انقلاب و تکیه به همین حلقه‌های میانی تاکید کرد و گفت :حفظ و توسعه و تکثیر نظام اسلامی با استفاده از ظرفیت مردمی است .

 

وی مردم سالاری دینی به عنوان مولفه ماندگار مکتب امام راحل " ره"دانست و افزود:حضور حداکثری در انتخابات از مظاهر مردم سالاری ست که اهمیت در افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

سرهنگ پاسدار عزیزی از طراحی دشمن در حضور حداکثری انتخابات گفت و تصریح کرد : باتوجه به اینکه انتخابات ابزار نگه داشتن کشور است دشمن برای پیروزی جریان واگرا یعنی جریانی که از لحاظ فکری با انقلاب اسلامی فاصله دارد و در مرحله بعدی تبدیل انتخابات به یک کمپین علیه نظام و انقلاب اسلامی در تلاش برای برگزار نشدن انتخابات و یا حضور حداقلی در انتخابات است .

 

 

وی در ادامه با تمجید از شخصیت اخلاقی و تقوای سیاسی شهید رئیسیاز دستاوردهای دولت سیزدهم گفت و اضافه کرد: رمز تداوم عزتمندی ملت ایران انتخاب رئیس جمهوری ولایی، مردمی و دشمن ستیز است .

نظر شما