شناسهٔ خبر: 52333726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدای مدافع حرم استان قم

ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان امشب در مصلی قدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدای مدافع حرم استان قمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ این مراسم به مناسبت سالروز آزادسازی شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا برگزار شد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران مسئولان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

 اکبری معاون دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در این مراسم به بیان نقش شهدای مدافع حرم در شکست توطئه‌های استکبار جهانی در ایجاد و حمایت از تکفیری‌ها پرداخت.

 سردار گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب قم در این مراسم با بیان این که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و بسیج مردمی در کشورهای عراق و سوریه و مجاهدت های رزمندگان مدافع حرم در مقابل توطئه های تکفیری ها ایستادگی کردند گفت: به برکت خون شهیدان دشمنان انقلاب و ایران اسلامی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور زمین گیر شدند.

در این مراسم از مجاهدتهای سردار گنجعلی فرمانده سابق لشکر عملیاتی سپاه علی بن ابیطالب و تعدادی از قهرمانان و مدال آوران ورزشی کشور در میادین ملی تجلیل شد.

 

<div id="video-display-embed-code_7591096"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3351033/7591096?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما